va fan!

de suger nu, har känt miig lite småkrasslig i veckan men tryckt undan de hela tiden, så nu när niklas kom hem åkte vi direkt å handlade och jag började känna mig lite konstig å illamående, men sket i de å lämnade niklas vid grillningen och åkte själv vidare till lina för å kolla på tv å äta, direkt efter vi hade ätit så blir mitt huvve skittungt, näsan rinner, ansiktet ömmar, och mår lite illa liksom...tryckte i mig en alvedon och hoppades de skulle vända, men kände bara att jag orkade inte mer!

så nu e jag hemma igen, en lördagkväll medan alla andra roar sig, dessutom e niklas ute å festar så nu sitter man här ensam, förhoppningsvis kommer han hem i vettig tid eftersom de skulle kolla på fotboll och de e inte hans grej direkt (e de ingen motor inblandad så är det ingen sport)

denna kvällen blev inte som jag planerade i alla fall.. tror jag ska försöka vila lite nu
/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0