midsommar 2009 var igår

Godmorgon..idag e man inte på topp, men de blev en väldigt lyckad kväll igår, jag har inte haft så trevligt på länge =)
vi började med att äta exotisk planka hemma hos adde å ajja (typisk midsommarmat, eller hur?)
sen käkade vi mer å mer å mer å åt tårta..sen snackade vi och drack en del vin å cider..sen avslutade vi med att spela lite sällskapsspel..fan va skoj de va (catrin e en jäkel på "med andra ord") sen började kvällen avrundas lite och jag å hanna cyklade hemmåt..

vi stannade till på vägen hem för å snacka me en massa gamla polare, och en massa gammalt vgd-folk =), hehe, de va skoj, skitmånga människor man inte träffat på tusen år! de blev jäkligt lyckat, och vi stannade kvar på efterfest till kl slog 4 på morgonen, då började vi dra oss hemmåt...

nu idag vaknade jag vid 10, sen somnade jag om till halv 1 och nu har jag till och med orkat dra mig in i duschen och hanna har kommit hit, ikväll blir de super-duper-tjej-kväll i stan, med hanna, catrin och karro! de ska bli kul å bara va vi 4 en kväll som de alltid va förr, men vet inte va vi ska hitta på än, bio, bowling, fest, filmkväll, piren...?? några superförslag?
de kommer bli topnotch, jag känner mig glad!
nu får ni lite bilder från gårdagen, hihi -->














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0