tv och symaskin

vilket väder vi har! jag e sugen på solsken och värme..tittar man ut är allt grått och dassigt =(
jaja jag glömde kameran igårkväll men vi hade en riktigt mysig kväll, bara vi tjejer, så himla längesen man bara va vi 4 igen! vi åkte in till stan vid 5 tiden sen gick vi ut å käkde på en italienare och en grek, de blev pasta för hela slanten, sen gick vi vidare och hyrde en film, de blev självklart en riktig tjejfilm, så efter ca 1 timme i filmen satt alla 4 å lipade i hannas 2-sits soffa, hehe, då skulle folk sett oss =) vi drog oss hemåt sen vid 12 tiden och jag satt uppe å tjötade lite med mamma, men sen kunde jag inte hålla ögonen öppna längre, så jag gick å la mig!

idag har jag inga som helst planer, de får bli som de vill idag, just nu ligger jag å glor på tv medan malin sitter jämte å syr på sin nya symaskin, hehe,.. slapp dag,...vi hörs sen!
/ Emma

Kommentarer
Postat av: hanna

jag har faktiskt en 3-sits. :) så jävla liten är den inte. haha.

2009-06-21 @ 16:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0