svar på tal

jag saknar er me, å wille saknar er me =)

nu e de en ny dag igen, jag har sovit som fasen men blev väckt vid halv nio av bror min, frukost på altanen i strålande solsken och nu om en stund blir de förmodligen en promenad i skogen igen. de kanske e lite väl varmt för de idag dock, men de gör inget för då får man ju bara färg, kan ju alltid ta me sig en vattenflaska!

senare idag vet jag inte riktigt vad som händer, mamma har semester så hon e sugen på å göra saker hela tiden, å de e himla skönt å ha nån å hänga me när alla andra jobbar, även fast jag gärna också hade jobbat!
jäklar  va de kliar i mina ögon nu, hehe jag har gått runt som en kliande, snorande elefant länge nu, och mamma börjar ana att de e allergi så idag tvingade hon i mig en allergi-tablett, så vi får väl se om de hjälper.
nehe nu ska jag ut å gå, sen får vi se när vi hörs, förmodligen senare idag =)

/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0