ojojoj oj

shiiiit, nu du börjar de hända grejer...nu e mitt hår vitt/ljusgult/grått, hehe ne de låter värre än de är, jag e hyfsat nöjd för tillfället i alla fall..kan åtmminstone stå ut ett tag tror jag =) malin va rädd att jag skulle komma som en kyckling eller en grå gammal kärring till hennes student men ska göra mitt bästa för att du ska slippa de syster ♥

har försökt få tag på niklas hela dagen, som han e upptagen me sin cross, tänkte nämligen kolla hur sen han tänker bli me tanke på grillpartyt vi hade tänkt gå på! men men han kommer väl när han kommer, jag ska i alla fall hänga en massa tvätt å städa lite till, sen kom jag på att vii måste ju köpa en engångsgrill me, vi ska ju för fan va i en park, där finns ju ingen grill so står där å väntar på oss!?

nu ska ni få ett smakprov, sen pyser jag, so long my friends =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0