midsommar!

midsommar, de va de sista killen på anställningsintervjun sa igår: ha nu en trevlig midsommar och bli full som ett spjut och hoppa som en groda! jag tänker lyda hans råd, och börjar snart på min vinare =)

morgonen har spenderats med schoeneck den yngre, men ej den yngsta.. vi har varit i malmbäck, på ica, hemma å på kyrkogården....bakat en jävligt nice jordgubbstårta till ikväll, mumma! midsommar har tidigare för mig alltid firats med alla kusiner i en kohage i byarum =), men jag tror att de flesta av mina kusiner börjar bli för gamla för de och därför så kommer knappt heller några kusiner hit över midsommar, typ en i år tror jag.
Men men jag klagar inte, jag kommer ändå inte fira med dem idag, utan imon kommer vi nog åka bort å käka lite mat  me dem.

Nu ska jag snart hoppa in i  duschen och göra så jag ser vettig ut, hehe vilket jag inte gör just nu..har vispgrädde över hela byxorna och håret ser ut som ett paket svinto! hihi..
jaja, jag önskar er en underbar midsommarkväll med mycket mat å dryck!
jag kommer ta med mig kamera under kvällen och uppdaterar med bilder när jag vaknar imon, haha!
Puss Emma

Midsommar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0