livet är här och nu!

hehe, nu har jag precis slängt i en färg i håret, jag tycker inte jag ska va blond, de ser inte klokt ut på mig =) så nu e jag brunett igen, och de känns som den vanliga emma igen! idag e jag faktiskt väldigt positiv, känner mig inte så deppig utan tänker mycket på alla livets möjligheter...hade bara magen slutat jävlas med mig så hade de nästan vart behagligt =)

dessutom är jag lite nervös också, känns som om jag va 10 igen och ska på barnkalas med ryska posten eller nåt! haha! hoppas de går bra imon..

nu ska jag ut å gå me möt å wilmer om en liten stund, han e fan helgo, jag blir så jäkla glad när jag e me honom, tur att man har underbara vänner!



Sitter å lyssnar på lite härlig musik


Kommentarer
Postat av: Eva

well done emma, jag gillar din inställning och ditt nya liv gumman...:)

vänner e bra dem ska finnas där både i motgång och medgång och i motgång vet man vilka ens riktiga vänner är...

tycker förresten att du ska lämna småland eller var du nu bor och komma till skåne och hälsa på mig

miljoner, biljoner, triljoner kramar till dig amma från mig

2009-06-17 @ 23:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0