har ni märkt att sommaren är här?

fasen va gött det är att vakna till härligt väder, allting blir så himla gött på nåt sätt! jag startar min dag med frukost och en timmes promenad i skogen me wille. myggbett har jag fått me, massa myggbett, som kliar som fasen, jag hade en myggsvärm efter mig igår när jag va ute å gick, så hoppas det blir bättre idag.

ny vecka idag, måndag, känns som man har nya möjligheter, jag ska i alla fall ta tag i en hel del, men också slappa en hel del, och bara vara i solen, dem säger att de ska bli riktigt ritktigt bra väder senare i veckan, tur att man är i Sverige då och kan njuta av svenska sommaren, den är ju så kort! edvin tjötar på päronen om liseberg hela tiden, haha så antar att de blir en tripp dit snart också! sen till helgen så är de ju det traditionella slätten-festandet. de blir skoj, då brukar man träffa fullt med vgd och s-ryd folk, och de är ju aldrig fel å skaffa lite nya vänner nu när man e tillbaks i bygden =)

ne nu ska jag kicka igång denna dagen rejält, vi hörs senare. ha de gott!
/ Emma

Njut av solen medan den är här



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0