benjamin button

SE DEN, så jäkla mysig film asså! jag tyckte den va superbra, man får sig verkligen en tankeställare över livet och alla händelser...de sjuka med filmen är att det handlar om en man som föds som ett barn, fast som ett barn som ser ut å vara 100 år, sen lever han sitt livbaklänges...han åldras i sinnet men kroppen blir yngre! skithäftig film, jaja i alla fall de som e så konstigt är att huvudrollen benjamin spelas av brad pitt, och nästan hela första halvtimmen eller nåt så är de i princip omöjligt att se att det är han, dem har gömt de skitnoga me massa gamla peruker å smink....

(hoppas de ska va brad nu så han inte spelas av nån annan i början av filmen för isåfall har vi ju förklaringen till varför man inte känner igen honom där, hehe)

mattias har varit här hela kvällen å glott på film med min familj, men han ålte för någon halvtimme sen, för han skulle upp å jobba imon.. jag skulle hunnit ringa hanna ikväll men filmen varade ju 2 och en halv timma så de hanns inte me, sorry hanna, jag ringer imon =)

nu ska jag å wille mysa ihop oss i sängen här å sova lite, sen ska jag upp å göra mig iordning imon för å åka in till stan en sväng, hehe, malin hänger med i alla fall, så har man någon å prata med under tiden.. skriver mer om detta imorgon, men nu ska jag nana =)
/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0