anställningsintervju

japp de har jag varit på, den första sen den stora flytten hem, hehe, jag har sökt en massa jobb och hoppas på å få ett snart, så idag var jag på en anställningintervju, och de kändes helt ok.. så vi får väl se hur de kommer gå, de va en mycket trevlig ung kille som hade hand om intervjun i alla fall =)

nu blir de mammas mat till kvällsmat, torsk i creme fraiche med ris....de e toppen å bo hemma på de sättet, mammas mat gör mig gott, jag har redan tappat 5 kilo sen jag kom hem (jippi) haha så nu vet ni de!

jag kom på att systemet inte har öppet imon, fan då blir de en tripp till grannbyn idag, undra om jag ska köpa nåt till hanna me? jag vet inte om hon skulle ha, men jag köper väl till henne ändå, annars blir de ju bara extra till mig =)
(obs! hanna är över 20 år) tihi..

see you later babes

Moi, today





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0